تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۸
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۲۴۱۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

فاطمی امین، برنامه ویژه‌ای برای واحد‌های تولیدی راکدشده دارد

‌می‌متالز - نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی از واحد‌های تولیدی دنبال سرمایه در گردش و برخی دنبال مواد اولیه هستند که وزیر پیشنهادی صمت برنامه مشخصی برای این واحد‌ها در نظر گرفته است.

به گزارش می‌متالز، سیدکاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: وزارت صمت وزارتی بزرگ و عریض و طویل بوده و با توجه به ماموریت‌های این وزارتخانه آقای فاطمی امین بهترین گزینه برای وزارت است.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در خانه ملت افزود: وزیر پیشنهادی صمت جوان انقلابی، تحول‌گرا و مداق است. برنامه‌های آقای فاطمی امین در ارتباط با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های کلی صنعت مبنی بر افزایش رقابت‌پذیری براساس لغو امتیازات خاص و غیرضرور تعبیه شده است.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت در برنامه‌های خود به دنبال انسجام، تعادل منطقه‌ای از طریق حمایت از زیرساخت‌ها و برقراری مشوق‌های متناسب با رعایت اصول آمایش سرزمین، پرداخت و دنبال ایجاد توازن در منطقه براساس آمایش سرزمین است. این مسائل به خوبی در برنامه آقای فاطمی امین پیش بینی شده و در کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز چکش کاری شده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی صمت در حوزه خودرو، معادن، فلزات و سایر موضوعات مرتبط با کالا‌های اساسی و معیشت مردم توجه ویژه‌ای خواهد داشت، مردم در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا گرفتار شده‌اند و بسیاری از واحد‌های تولیدی راکد شده که وزیر پیشنهادی برای این شرایط برنامه‌هایی ارائه کرده است.

موسوی گفت: برخی از واحد‌های تولیدی دنبال سرمایه در گردش و برخی دنبال مواد اولیه هستند که وزیر پیشنهادی صمت برنامه مشخصی برای این واحد‌ها در نظر گرفته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده