تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۳
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۲۲۴۹۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
لوله‌های گازی و صنعتی دارنده بیشترین نرخ فروش؛

افزایش درآمد سالانه ۹۰ درصدی "فسپا"

‌می‌متالز - بیشترین میزان فروش محصولات این شرکت در اختیار بخش بازار داخلی بوده که عمده میزان محصول فروش رفته طی این دوره در اختیار «لوله‌های گازی و صنعتی» با ۸.۷۸۳ تن به ثبت رسیده است.

به گزارش می‌متالز، گروه صنعتی سپاهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال اعلام کرده و این مقدار درآمد از فروش محصولات تولیدی در بازار داخلی و همچنین ارائه خدمات کسب‌شده است.

افزایش درآمد سالانه ۹۰ درصدی

میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه شناسایی‌شده مبلغی بالغ‌بر ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده، همچنین طی این دوره میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت برابر با ۶۵۰.۰۰۰ میلیون ریال شناسایی‌شده است.


درآمد‌های شناسایی شده "فسپا" تا مردادماه ۱۴۰۰

افزایش درآمد سالانه ۹۰ درصدی

گروه صنعتی سپاهان در مردادماه سال مالی ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته با اُفت ۲ درصدی درآمد‌ها مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد افزایش درآمد ۹۰ درصدی بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که "فسپا" در مردادماه شناسایی کرده از محل فروش محصولات در بازار داخلی با ۲ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال بوده، محصول «لوله‌های گازی و صنعتی» در بازار داخلی بیشترین مقدار درآمد را با ۲ هزار و ۴۳ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.


فروش محصولات "فسپا" در مردادماه ۱۴۰۰

افزایش درآمد سالانه ۹۰ درصدی

بر اساس گزارش صورت گرفته، محصولات به فروش رفته شرکت "فسپا" در مردادماه سال ۱۴۰۰ متشکل از بخش‌های «بازار داخلی و ارائه خدمات» بوده که این میزان فروش برابر با ۱۱.۳۵۳ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

بیشترین میزان فروش محصولات این شرکت در اختیار بخش بازار داخلی بوده که عمده میزان محصول فروش رفته طی این دوره در اختیار «لوله‌های گازی و صنعتی» با ۸.۷۸۳ تن به ثبت رسیده است.

گروه صنعتی سپاهان در مردادماه سال ۱۴۰۰ بیشترین نرخ فروش را از محصول «لوله‌های گازی و صنعتی» با نرخ ۲۳۲.۶۹۱.۳۳۶ ریال داشته است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده