تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۵
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۲۵۴۱۳

تلگرام آپدیت شد و حالا شبیه اینستاگرام است! / تمام ویژگی‌های نسخه جدید + فیلم‌های آموزشی

‌می‌متالز - مهمترین قابلیت این نسخه تلگرام این است که مثل استوری اینستاگرام می‌توانید وقتی به انتهای کانال رسیدید صفحه را بالا بکشید و به داخل کانال بعدی برید!

به گزارش می‌متالز، مهمترین قابلیت این نسخه تلگرام این است که مثل استوری اینستاگرام می‌توانید وقتی به انتهای کانال رسیدید صفحه را بالا بکشید و به داخل کانال بعدی برید!

دومین آپدیت اینکه می‌توانید در زمان فوروارد نام نویسنده متن را پنهان کنید قابلیتی که قبلا در نسخه‌های غیررسمی وجود داشت.

از این به بعد ویدیو چت و اشتراک صفحه برای تعداد نامحدودی کاربر فراهم شد.

تلگرام به مناسبت ۸ سالگی خود، نسخه ۸ را با قابلیت‌های متنوعی عرضه کرده است

تعداد بازدید : 9

در این اپدیت: بالاخره تلگرام یکی از قابلیت‌هایی که بسیاری منتظر آن بودند را اضافه کرده و آن هم فوروارد کردن پیام‌ها بدون اسم صاحب پیام هست.

‌در نتیجه حالا در هنگام فوروارد کردن پیام‌ها و بعد از انتخاب مقصد آنها، با فشار نواری که بالای باکس پیام ظاهر می‌شود، می‌توانید مشخص کنید که آیا پیام بدون اسم صاحبش فوروارد بشود یا خیر.

همچنین در این قسمت امکان فوروارد عکس‌ها و ویدیو‌ها را بدون کپشن آن‌ها در اختیار دارید.

‌حالا ادمین‌های کانال می‌توانند به صورت تصویری لایو با بی نهایت بیننده برگزار کنند. تماشاگران هم می‌توانند درخواست ملحق شدن به لایو را بدهند و در صورت تایید شدن توسط ادمین، تصویرشان را با بقیه تماشاگران به اشتراک بگذارند.

‌این قابلیت با رفتن به بخش توضیحات کانال و زدن دکمه سه نقطه و انتخاب Start Live Stream قابل فعال کردن خواهد بود.


حل یک مشکل در تلگرام که باعث سوءتفاهم می‌شد

تعداد بازدید : 7



‌حتما تا کنون برای شما پیش آمده که موقع چت کردن نیاز به انتخاب استیکر داشتید، اما پیدا کردن استیکر موردنظرتان خیلی طول کشیده است. در این صورت طرف مقابل فقط شما را به صورت آنلاین می‌بیند و این فکر به ذهنش خطور می‌کند که حواستان جای دیگری است و به او بی توجهی کردید.

‌در این نسخه تلگرام این مشکل را حل کرده و حالا وقتی در حال انتخاب استیکر برای فرستادن هستید، تلگرام به طرف مقابل همانند وقتی در حال تایپ هستید، Choosing a sticker یا انتخاب استیکر را نشان خواهد داد که قابلیت بسیار جالبی است.

تعداد بازدید : 6


‌در این نسخه همچنین وقتی به انتهای پست‌های کانالی می‌رسید، با کشیدن انتهای صفحه به بالا می‌توانید به پست خوانده نشده در کانال بعدی بروید.

‌اگر کانالی که در حال دیدنش هستید، در فولدر خاصی باشد، کانال بعدی هم در آن فولدر خاص خواهد بود و اگر کانالی در صفحه اصلی چت شما باشد، کانال بعد از آن هم از چت اصلی شما انتخاب می‌شود و مستقیما سر از کانال‌های ارشیو شده در نمی‌آورید.

‌تلگرام همچنین تغییراتی در پنل انتخاب استیکر‌ها داده و حالا استیکر‌های جدید و محبوب در نواری در قسمت بالایی استیکر‌ها نمایش داده می‌شوند. همچنین وقتی در حال انتخاب یک پک از استیکر‌های خودتان هستید، ایکون آن‌ها بزرگتر خواهد شد؛ و در نهایت در هنگام باز کردن کامنت‌های یک پست در کانالها، تعداد کامنت‌های خونده نشده از آن پست هم برایتان نمایش داده خواهد شد.

این اپدیت در حال حاضر برای نسخه دایرکت تلگرام برای اندروید که از سایت تلگرام قابل دانلود است و همچنین نسخه iOS تلگرام عرضه شده. نسخه پلی استور تلگرام در دست بررسی توسط گوگل است و به زودی عرضه خواهد شد.

تعداد بازدید : 5

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده