تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۴۷
بازدید: ۵۱۳
کد خبر: ۲۲۵۴۶۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

تأکید بر همگرایی در دیدار امام جمعه و اعضاء شورای شهر سفیددشت با مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - در دیدار امام جمعه و اعضاء شورای شهر سفیددشت با مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بر همگرایی بیشتر طرفین در جهت توسعه این شهر تاکید شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛ در دیدار امام جمعه و اعضای شورای شهر اسلامی شهر سفیددشت با مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بر تحقق همگرایی در هم افزایی با صنعت و متقابلا حمایت صنعت از جامعه پیرامون این مجموعه از باب توسعه، تأکید شد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره بر نقش برجسته شورا‌های اسلامی شهر به عنوان نمایندگان حقیقی مردم در پیگیری مطالبات شان افزود: امیدواریم با توسعه همکاری‌ها و تعامل مثبت و سازنده بتوانیم در جهت عمل به تعهد خود نسبت به اجرای مسوولیت‌های اجتماعی گام‌های مثبت برداریم.

وحید میرزایی خاطر نشان کرد: توجه و ارج نهادن به دغدغه‌های محیط پیرامون هر واحد صنعتی یکی از رموز رشد و شکوفایی آن مجموعه بوده و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خود را ملزم و متعهد به رشد همه جانبه به خصوص توسعه اشتغال این منطقه می‌داند.

در این دیدار رئیس شورای شهر سفیددشت ضمن تقدیر از حمایت‌های بی نظیر مدیریت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، حمایت افزون‌تر این شرکت را از طرح‌های زیرساختی و توسعه‌ای شهر سفیددشت را خواستار و اظهار داشت: رشد و توسعه بخش صنعت و همجواری با شهر سفیددشت بلوغ، توسعه و اشتغال این شهر  را در منطقه مهیا نموده است.

وی وجود نگرش مثبت در راستای توسعه منطقه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را فرصتی مغتنم شمرد و از گام‌های موثر این شرکت در تحقق اهداف کلان منطقه تقدیر نمود.

در ادامه امام‌جمعه سفیددشت بر نقش ارزشمند شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بر توسعه منطقه تاکید و افزود: امروزه شاهد حرکت جهادی و انقلابی از مدیریت این شرکت بر رشد و رونق منطقه هستیم که بسیار موثر و اثر گذار خواهد بود.

حجت السلام و المسلمین نصیری گفت: هدفمند کردن و ساختار سازی حرکت این مجموعه در راستای مسوولیت‌های اجتماعی یک تفکر منطبق بر اصول عدالت محوری در جامعه بوده که ما نیز بر این امر صحه می‌گذاریم.

عناوین برگزیده