تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۶
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۲۲۶۵۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیشنهاد هیات مدیره پست بانک در خصوص افزایش سرمایه

‌می‌متالز - طبق اطلاعیه منتشر شده در کدال تاکید شده که انجام افزایش سرمایه این بانک منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت پست بانک ایران با نماد وپست در بازار سرمایه با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال) خبر از پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه داد.

در این اطلاعیه آمده است:

"با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵.۰۷.۱۷ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۳،۲۳۳،۴۵۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۷،۷۰۰،۹۱۹،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد. "

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده