تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۹
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۲۶۷۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
یک نماینده مجلس تاکید کرد:

تقدیر از اقدام مهم وزارت صمت در عرضه سیمان به بورس کالا/ عرضه سیمان در بورس یک تصمیم منطقی و مورد حمایت نمایندگان مجلس است/ تعادل قیمت‌ها و کوتاه شدن دست دلالان از بازار سیمان

‌می‌متالز - نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس از اقدام و نقش حائز اهمیت وزارت صمت در ورود سیمان به بورس کالا تقدیر و تشکر کرد. همچنین نماینده مردم شهرکرد اظهار داشت: کاهش قیمت سیمان نشان می‌دهد که می‌توان با سیاست گذاری درست و هدفمندسازی عرضه و تقاضا و رصد و نظارت بر بازار به کاهش قیمت‌ها امیدوار بود.

به گزارش می‌متالز، نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از اقدام و نقش حائز اهمیت وزارت صمت در ورود سیمان به بورس کالا تقدیر و تشکر کرد.

مهدی روشنفکر با بیان این مطلب، افزود: عرضه سیمان صرفا در بورس کالا یک تصمیم درست و منطقی بوده است که طبیعتاً مورد حمایت نمایندگان فهیم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز می‌باشد.

وی در ادامه سخنان خود به مزایای این تصمیم مهم اشاره کرد و گفت: با این تصمیم مهم دست سودجویان و دلالان از بازار سیمان کوتاه خواهد شد و تعادل قیمتی در بازار به وجود خواهد آمد.

رعایت حقوق مصرف کننده با تک نرخی شدن سیمان

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی جلوگیری از دو نرخی شدن قیمت سیمان را از دیگر مزایای عرضه در بورس کالا دانست و بیان کرد: با تک نرخی شدن سیمان، حقوق مصرف کننده و تولیدکننده این کالا هر دو در کنار هم رعایت خواهد شد.

افزایش شفافیت در عرضه سیمان با ورود به بورس

روشنفکر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این تصمیم موجب افزایش شفافیت در بازار سیمان می‌شود و امکان رصد و پایش را برای دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و نظارتی فراهم خواهد کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده