تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۳۹
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۲۲۷۴۹۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
وزیر راه و شهرسازی

ذوب آهن اصفهان یاری رسان دولت در تامین مسکن است

فلزامی متالز - بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و مشارکت ذوب آهن اصفهان و شرکت‌های داخلی و خارجی، ۲۲ شهریورماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش می متالز، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و مشارکت ذوب آهن اصفهان و شرکت‌های داخلی و خارجی، ۲۲شهریورماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از غرفه ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه بازدید نمود و با توضیحات کارشناسان و مسوولان غرفه در جریان آخرین تحولات و دستاورد‌های تولیدی ذوب آهن اصفهان از جمله ریل راه آهن قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی، ذوب آهن اصفهان و محصولات آن را یاری رسان دولت در تامین مسکن برای هموطنان برشمرد و ضمن آگاهی از انواع تولیدات و مشکلات و محدودیت‌های تولیدی ذوب آهن اصفهان بر رفع مشکلات تامین مواد اولیه این شرکت تاکید کرد.

محمود محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی نیز ضمن بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان با قدردانی از زحمات کارکنان ذوب آهن اصفهان در تولید و تامین نیاز‌های اولیه مسکن در کشور به پروژه ساخت هر سال یک میلیون مسکن در کشور اشاره کرد و افزود: وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارد که با پیش خرید تولیدات این شرکت در تامین مالی این شرکت همکاری نماید.

وی گفت: وزارت راه و شهر سازی در صدد است که با هماهنگی دیگر سازمان‌های مرتبط به کاهش قیمت تمام شده تولیدات ذوب آهن اصفهان کمک کند تا از این طریق هم این شرکت و هم مصرف کنندگان منتفع شوند.
گفتنی است؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ساختمان که تا ۲۵شهریور ماه دایر خواهد بود با استقبال و حضور فعال شرکت‌های داخلی و خارجی به منظور ارائه آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های صنعت ساختمان جهان و تعاملات بازرگانی و تبادل نظر صاحب نظران در حال برگزاری می‌باشد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده