تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۰۶
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۲۷۶۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان قزوین:

واکسیناسیون فعالان بخش معدن استان قزوین آغاز شد

‌می‌متالز - رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان قزوین گفت: واکسیناسیون اعضای بالای ۱۸ سال این سازمان با پیگیری‌های به عمل آمده و مساعدت قرارگاه استانی مبارزه با کرونا از امروز آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، تقی نبئی روز دوشنبه ضمن تقدیر از مساعدت مسوولان در این زمینه، افزود: تعداد مشمولان واکسیناسیون بخش معدن استان بیش از ۵۰۰ نفر است که ظرف چند روز گذشته و با همکاری مسوولان فنی معادن ثبت نام شده اند.

وی افزود: مرکز واکسیناسیون اختصاصی شهید عظیمیان واقع در کوچه آتشگر خیابان منتظری برای این منظور تعریف شده و امور واکسیناسیون افراد معرفی شده پس از تایید نماینده مقیم این سازمان در محل مربوط و با انتخاب نوع واکسن برکت یا سینوفارم انجام می‌شود.

بنئی اضافه کرد: شاغلان معادن، نقش موثری در چرخه اقتصادی کشور و تامین اقلام مورد نیاز مردم در حوزه‌های مختلف ایفا کرده و با توجه به ضرورت فعالیت گروهی و تجمعی معادن، واکسیناسیون کارگران آن‌ها ضروری بود.

این مسوول یادآور شد: امیدواریم با تسریع در واکسیناسیون اقشار مختلف جامعه، هرچه سریع‌تر شاهد ریشه کنی این ویروس در جامعه باشیم تا فعالیت‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف جامعه، از جمله معادن استان به روند سابق بازگردد.

استان قزوین حدود ۲۰۰ معدن مجوزدار دارد که از این تعداد، حدود ۹۰ معدن فعال است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین

عناوین برگزیده