تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۱۰
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۲۲۷۸۰۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی؛

نیازمند یک نهضت مسکن سازی در کشور هستیم و ستاد نهضت مسکن باید در کشور راه‌اندازی شود

‌می‌متالز - نماینده مردم سیرجان و بردسیر خواستار رفع مشکل شرکت‌های تعاونی مسکن در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر و واگذاری زمین جهت ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن در سیرجان شد.

به گزارش می‌متالز، دیدار حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با دکتر قاسمی وزیر راه و شهرسازی با محوریت رفع مسائل و مشکلات حوزه مسکن در استان کرمان و شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در محل وزارت راه و شهرسازی صورت پذیرفت.

حسن پور در ابتدای اولین دیدار رسمی با دکتر قاسمی وزیر محترم راه و شهرسازی، انتخاب ایشان به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم را تبریک گفت و برای مجموعه وزارت راه و شهرسازی و دولت جدید آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در این دیدار با اشاره به مشکلات مردم در حوزه مسکن افزود؛ برای مرتفع نمودن مشکلات در حوزه مسکن نیازمند یک نهضت مسکن سازی در کشور هستیم و ستاد نهضت مسکن باید در کشور راه‌اندازی شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در این دیدار با اشاره به معضل مسکن در شهرستان سیرجان خواستار واگذاری زمین جهت ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن توسط مجموعه گل گهر و شرکت‌های گهر زمین، جهان فولاد و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه گل گهر در شهر سیرجان و ساخت ۵ هزار واحد مسکن در روستا‌های شهرستان سیرجان شد.

حسن پور در این دیدار خواستار رفع مشکل شرکت‌های تعاونی مسکن در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر شد و همچنین ضمن گلامندی از وضعیت بلاتکلیف شهرک ۱۲۰ هکتاری شهر سیرجان و مشکلات عدیده اهالی این شهرک، خواستار رفع مشکلات و تعیین تکلیف وضعیت شهرک مذکور و همچنین مساعدت لازم جهت تکمیل پروژه مسکن فرهنگیان سیرجان شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در پایان این دیدار خواستار اعزام هیئتی از کارشناسان و معاونین وزارتخانه راه و شهرسازی به استان کرمان و بویژه شهرستان‌های سیرجان و بردسیر جهت بررسی و مرتفع نمودن مسائل و مشکلات در حوزه مسکن دو شهرستان شد.

عناوین برگزیده