تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۲۲۸۵۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر موسسه یونیدرو اعلام کرد:

جزئیات برگزاری سومین جشنواره اینوماین در مهرماه

‌می‌متالز - سومین جشنواره اینوماین طی روز‌های ۲۶ تا ۲۸ مهر امسال در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، امید اصغری با بیان این مطلب و ضمن اشاره به استقبال شرکت‌های معدنی و دانش‌بنیان از جشنواره‌های قبلی اینوماین، اظهار داشت: این جشنواره تلاش کرده تا بازیگران اکوسیستم نوآوری معدن و صنایع معدنی را گرد هم آورد و زمینه بهبود اقتصاد نوآورانه در حوزه معدن را فراهم سازد.

وی ادامه داد: تاکنون برای سومین جشنواره اینوماین، ۱۴۰ ایده توسط نوآوران و شرکت‌های دانش‌بنیان برای دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال شده است.

مدیر موسسه یونیدرو (مشترک ایمیدرو و دانشگاه تهران) تصریح کرد: این موسسه با هدف راهبری و تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی و ارائه خدمت به نوآوران، اقدام به برپایی دبیرخانه جشنواره اینوماین به صورت دائمی کرده است.

وی افزود: موسسه یونیدرو به منظور تطبیق توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور با چالش‌های موجود در صنعت، ۵ دوره سلسله نشست با عنوان «معدنیار» و با حضور شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گل‌گهر، چادرملو، فولاد خراسان، فولاد خوزستان، ملی مس، فولاد مبارکه، نظام مهندسی معدن و دیگر مجموعه‌ها برگزار کرده است.

برگزاری نمایشگاه با پایش و دعوت از ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی دکتر اصغری با اشاره به برگزاری نمایشگاه ارائه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در جوار سومین جشنواره اینوماین، گفت: این نمایشگاه با هدف هم‌افزایی و ایجاد تعامل بین شرکت‌های معدنی و صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای این منظور، توانمندی ۵ هزار شرکت دانش‌بنیان بررسی و از این تعداد، ۶۰۰ شرکت برای حضور در جشنواره اینوماین تایید شدند.

حامیان سومین جشنواره اینوماین

رئیس سومین دوره جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی، با اشاره به نهاد‌ها و شرکت‌های حامی این جشنواره بیان داشت: ایمیدرو، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز نوآوری ایمینو، جزو حامیان این جشنواره هستند.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، شرکت‌های گل‌گهر، چادرملو، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، ملی صنایع مس ایران، مس سرچشمه، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، گسترش صنایع و معادن ماهان و کاوشگران صنایع معدنی راشا، از دیگر حامیان اصلی این رویداد خواهند بود.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده