تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۹
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۲۲۸۶۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کمیسیون‌های اتاق ایران

‌می‌متالز - انتخابات میان‌دوره‌ای کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران روز گذشته آغاز شد و امروز ۲۹ شهریورماه به‌پایان خواهد رسید. طبق اعلام معاونت کسب‌و‌کار اتاق ایران، جلسات انتخاباتی کمیسیون‌ها قرار بود به‌صورت آنلاین طی روز‌های ۲۸ و ۲۹ شهریورماه، به‌ریاست اعضای هیات‌رئیسه اتاق ایران برگزار شود.

به گزارش می‌متالز، بر این اساس دیروز انتخابات کمیسیون‌های «احداث و خدمات فنی و مهندسی»، «معادن و صنایع معدنی»، «صنایع»، «توسعه صادرات غیرنفتی» و «حقوقی و حمایت قضایی و مقرراتی» برگزار شد. در این روز انتخابات کمیسیون‌های «توسعه پایدار، محیط‌زیست و آب»، «اقتصاد کلان»، «تسهیل تجارت و مدیریت واردات»، «گردشگری و کسب و کار‌های وابسته» و «بازار پول و سرمایه» نیز برگزار شد.

همچنین امروز در ساعت ۹ تا ۱۰ صبح، انتخابات کمیسیون‌های «کشاورزی و صنایع وابسته»، «حمل و نقل، لجستیک و گمرک»، «انرژی» و «مالیات، کار و تامین‌اجتماعی» و در ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح نیز انتخابات کمیسیون‌های «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «کسب‌و‌کار دانش‌بنیان»، «مسوولیت‌اجتماعی و حاکمیت‌شرکتی» و «بازرگانی‌داخلی» برگزار خواهد شد. همچنین جمشید نفر برای دومین بار رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران شد. در جریان انتخابات روز گذشته با رای اعضای کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق ایران، جمشید نفر برای دومین بار به‌عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد.

وی دبیرکل کنفدراسیون صادرات ایران و نماینده این تشکل بزرگ صادراتی در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران است.

همچنین محمدعلی میرزاییان و سیدمصطفی موسوی و امید ماهرانی به‌عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده