تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۲۷
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۲۲۸۹۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران پیشکسوت در سازمان صمت استان گلستان

برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران پیشکسوت در سازمان صمت استان گلستان
‌می‌متالز - طی مراسمی با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، از ایثارگران پیشکسوت در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تجلیل شد.

به گزارش می‌متالز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در این مراسم که با حضور معاونین و جمعی از ایثارگران پیشکسوت این سازمان در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید، گفت: اینکه هر ساله هفته دفاع مقدس را برای تجلیل می‌گذارند بی حکمت نیست؛ دستاورد‌های دفاع مقدس کم نیست و ۸ سال در دفاع از میهن وناموس و تمامیت ارضی کشورمان در سایه رهبری امام خمینی (ره) با همه دنیا جنگیدیم و وحدت کلمه سر لوحه کار همه مردم و مسوولین بود و اختلافات سیاسی وجود نداشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اضافه کرد: همه خانواده ها، کسبه، بازاریان و سایر اقشارحواسشان به جبهه‌ها بود و نشان دادیم با وحدت کلمه وهمدلی می‌توانیم موفق شویم.

طلوعیان ادامه داد: این جنگ دستاورد‌هایی داشت؛ دستاورد‌های متعددی که مهمترین آن دستاورد فرهنگی بود و امروز فاصله گرفتن از ۸ سال جنگ تحمیلی باعث شده که اختلافات سیاسی بوجود بیاید وکمی از اتحاد وهمدلی دور شویم و باید از فرهنگ دفاع مقدس برای رفع چالش‌های موجود استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در جنگ نرم و جنگ اقتصادی که در آن قرار داریم اگر از فرهنگ دفاع مقدس استفاده نماییم قطعا پیروز خواهیم شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان تصریح کرد: در حوزه سلامت همه شاهد بودیم که همدلی و فداکاری پرسنل و پزشکان حوزه سلامت وسایر مردم سبب شد تا از یک اپیدمی بزرگ جلوگیری کنیم.

طلوعیان افزود: در حوزه اقتصاد، مشکلات زیادی داریم و در حوزه سرمایه گذاری هم همینطور و این که مقام معظم رهبری هر ساله در خصوص اقتصاد شعار‌ها را انتخاب می‌کنند نشان از اهمیت این حوزه دارد و همه ما مسوولیم و وظیفه داریم تلاش کنیم تا موجبات رفع گرفتاری‌ها ومشکلات مردم را فراهم کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از ایثارگران گرانقدر سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان تجلیل شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت