تاریخ: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۱:۰۲
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۲۲۹۵۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم سیرجان و بردسیر خبر داد؛

کسب رتبه اول اشتغالزایی در استان توسط شهرستان بردسیر و رتبه دوم اشتغالزایی توسط شهرستان سیرجان

‌می‌متالز - نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان‌های بردسیر و سیرجان، طی دو نشست به صورت جداگانه با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر، فرمانداران سیرجان و بردسیر، معاونین فرمانداران، بخشداران مرکزی، روسای ادارات و روسای بانک‌های شهرستان‌های سیرجان و بردسیر برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این دو نشست مسائل و مشکلات حوزه اشتغال مطرح و توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار گرفت.

حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان‌های بردسیر و سیرجان بر بومی گزینی نیرو‌ها تاکید کرد و افزود، اولویت صنایع و معادن شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در بکارگیری افراد باید نیرو‌های بومی، متخصص و متعهد دو شهرستان باشد.

حسن پور همچنین بر پرداخت وام‌های خود اشتغالی تاکید کرد و افزود برای پرداخت وام‌های خود اشتغالی در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر هیچگونه محدودیتی نداریم و برای ریشه کن شدن بیکاری هر خانه باید تبدیل به یک کارگاه تولیدی شود و این ظرفیت در دو شهرستان وجود دارد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر همچنین افزود بر اساس امار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، از ابتدای سال جاری تا امروز شهرستان بردسیر رتبه اول اشتغالزایی و شهرستان سیرجان رتبه دوم اشتغالزایی در استان کرمان را کسب کرده اند که این امر مهم با همت و تلاش همه‌ی مسئولین و دعای خیر مردم شریف و نجیب دو شهرستان میسر شده است.

عناوین برگزیده