تاریخ: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۳
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۲۹۸۰۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تولید ۶ میلیون و ٣٠۶ هزار و ٩۶۵ تن کنسانتره توسط چادرملو در نیمه اول سال

‌می‌متالز - مدیر مجتمع معدنی چادرملو گفت: با تولید ١ میلیون و ١٧٨ هزارو ٢٨۶ تن کنسانتره در یک ماهه شهریورماه امسال، مجموع تولید ۶ ماهه سال جاری کنسانتره از مرز ۶ میلیون و ٣٠۶ هزار ٩۶۵ تن عبور کرد؛ که نزدیک به ٣٠ درصد بیش از برنامه پیش بینی شده بوده است.

به گزارش می‌متالز، چادرملو در نیمه اول سال ۶ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۹۶۵ تن کنسانتره تولید کرده است.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو با اعلام این خبر گفت: با تولید ۱ میلیون و ۱۷۸ هزارو ۲۸۶ تن کنسانتره در یک ماهه شهریورماه امسال، مجموع تولید ۶ ماهه سال جاری کنسانتره از مرز ۶ میلیون و ۳۰۶ هزار ۹۶۵ تن عبور کرد؛ که نزدیک به ۳۰ درصد بیش از برنامه پیش بینی شده بوده است.

جهانی همچنین میزان بارگیری کنسانتره و حمل به مجموعه‌های فولاد سازی کشور از محل تولید و دپوی موجود طی ۶ ماه اول سال جاری را که تا کنون بی سابقه بوده است ۶ میلیون و ۴۲۲ هزارو ۷۱۱ تن اعلام کرد و افزود: حجم تولید کنسانتره نسبت به مدت مشابه سال قبل سیزده و شش دهم درصد (۱۳،۶) و میزان بارگیری سی و دو و هشتاد ویک صدم درصد (۳۲،۸۱) رشد داشته است و علاوه بر آن در مصرف آب نیز سیزده و چهل و دو صدم درصد (۱۳،۴۲) کاهش مصرف داشته ایم.

جهانی اظهار امیدواری کرد در ماه‌های پیش رو همچون گذشته، به لطف الهی و حمایت مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و با تلاش مضاعف پرسنل شاهد موفقیت‌های افزونتر نیز باشیم.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده