تاریخ: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۲۸
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۲۳۰۳۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

شرکت مس در مسیر صحیح حمایت از فرهنگ و هنر

می متالز - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه کتاب کرمان گفت: ارزیابی که هم‌اکنون از اقدامات شرکت مس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وجود دارد این است که اقدامات در این زمینه ارتقا پیدا کرده و در مسیر درستی حرکت می‌کند.
شرکت مس در مسیر صحیح حمایت از فرهنگ و هنر

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب و با تاکید بر این‌که انتظار می‌رود شرکت‌های بزرگی مثل شرکت مس در حوزه مسئولیت اجتماعی ورود و کار کنند گفت: مجموعه اقدامات و فعالیت‌های این شرکت در حوزه فرهنگ و هنر، مثل هفدهمین نمایشگاه کتاب کرمان که با حمایت و همت شرکت توسعه و آبادانی و شرکت نمایشگاه‌های جنوب شرق استان کرمان که زیرمجموعه شرکت مس هستند برگزار شد، قابل‌تقدیر است.
وی افزود: قطعاً این مسیر صحیح و مناسبی است که شرکت مس در راستای مأموریت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی انتخاب کرده چراکه متأسفانه حوزه فرهنگ و هنر حوزه‌ای است که مغفول واقع شده است.
پور ابراهیمی با بیان این‌که کتاب غذای روح جامعه است اظهار داشت: تا پیش از این شرکت مس بیشتر رویکرد حمایتی داشته است ولی خبرهایی که الآن داریم حکایت از این می‌کند که این شرکت به‌خوبی در زمینه فرهنگ و هنر ورود کرده و در حال انجام اقدامات خوب و مثبتی در این زمینه است.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده