تاریخ: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۳۸
بازدید: ۴۲۵
کد خبر: ۲۳۰۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

همراهی شرکت مس با سیاست‌های ارزی دولت

می متالز - نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی شرکت مس گفت: تنها شرکتی که در شرایط ارزی پیش‌آمده برای کشور در نیمه نخست سال جاری درآمد ارزی خود را به سامانه نیما تحویل می‌داد و در این راه دولت را همراهی می‌کرد شرکت مس بود.
همراهی شرکت مس با سیاست‌های ارزی دولت

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، احمد انارکی محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شرکت مس یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های معدنی در دنیا است که باید پتانسیل‌های آن به‌خوبی دیده شود گفت: خوشبختانه در شرایط کنونی با اختیاراتی که مدیرعامل شرکت مس به مجتمع مس سرچشمه و شهربابک دادند شرایط تولیدی خوبی بر شرکت مس حاکم است و نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است.
وی افزود: در شرایط اقتصادی نامناسبی که در سال جاری به‌خاطر تحریم‌ها داشتیم شرکت مس موفق شد روند روبه‌رشد تولیدی خود را حفظ کند.
انارکی محمدی با اشاره به سیاست‌های شرکت مس در حوزه حمایت از صنایع مرتبط با صنعت مس گفت: در این زمینه شرکت مس اعلام آمادگی کرده است که افراد و واحدهایی که می‌توانند قدمی در این راه بردارند از آن‌ها حمایت می‌کند و من فکر می‌کنم روندی که بر شرکت مس من‌حیث‌المجموع حاکم است روند رو به جلویی است.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکته‌ای که در حال حاضر باید به آن پرداخته شود بحث‌های مرتبط با مردم و محیط‌زیست است که در این زمینه شرکت مس به‌طورجدی در حال کار است به‌ویژه در زمینه ساخت کارخانه اسیدسولفوریک که از سال گذشته با توان داخلی و همت مهندسان کشور سرعت عمل خوبی پیدا کرده است.
وی افزود: بنا به شرایط کشور در احداث کارخانه کمی تأخیر داشتیم که در این زمینه هم با مدیریت خوب مدیریت ارشد و اعضای هیئت‌مدیره بسیاری از مشکلات رفع شده و امیدواریم تا پایان سال جاری این کارخانه به بهره‌برداری برسد.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده