تاریخ: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۳
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۳۰۸۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در محل سالن جلسات وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این مجمع که به ریاست علی نبوی ـ دستیار ویژه وزیر و رئیس ستاد راهبری شرکت‌ها و مؤسسات غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صنعت، معدن و تجارت ـ برگزار شد، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، نیرو و جهاد کشاورزی به‌عنوان صاحبان سهام این سازمان حضور داشتند.

در این نشست، علی رسولیان ـ معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ـ به ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ این سازمان در شاخص‌های عملکردی، اعتبارات و بودجه، اقدامات نرم افزاری و حمایتی، توسعه صنایع کوچک، تکمیل زیرساخت‌ها و ... پرداخت و به سئوالات سهامداران پاسخ داد. همچنین موارد مطرح شده در نشست، با تأیید و رأی اعتماد سهامداران به تصویب رسید.

سازمان حسابرسی نیز در بخش دیگر این نشست، به ارائه گزارش صورت‌های مالی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال گذشته پرداخت که عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن از تمام جنبه‌های بااهمیت و طبق استاندارد‌های حسابداری، "مطلوب" و مورد تأیید قرار گرفت.

در پایان با تصویب مجمع عمومی، حسابرس مستقل، بازرس قانونی و روزنامه رسمی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تعیین شدند.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۵ شهرک و ۳۲۴ ناحیه صنعتی و سه منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۸۱ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۹۳ هزار و ۹۲۳ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۴۸ هزار و ۱۲ واحد صنعتی و سه هزار و ۱۴۵ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۶۲ هزار و ۲۴۳ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده