تاریخ: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۸
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۳۳۶۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی صورت مالی مهر ماه چند شرکت بورسی/ رشد ۲۶۳ درصدی درآمد یک شرکت

‌می‌متالز - بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده در سایت کدال بیشتر شرکت‌های بورسی اقدام به انتشار گزارش‌های صورت مالی مهر ماه خود کردند. در گزارش زیر به بررسی این گزارش‌ها پرداخته شده است.

به گزارش می‌متالز، بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده در سابت کدال برخی شرکت‌های بورسی اقدام به انتشار گزارش‌های صورت مالی مهر ماه خود کردند. در گزارش زیر به بررسی این گزارش‌ها پرداخته شده است.

_ شرکت سیمان کردستان (سکرد) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰مهر معادل ۳۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۰۰ افزایش داشته است.

_ شرکت شاهد طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰مهر از محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نکرده است.

_ شرکت فولاد خوزستان (فخوز) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰مهر معادل ۳۲،۰۴ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۷ درصد کاهش داشته است.

_ شرکت صنعتی پارس مینو (غمینو) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰مهر معادل ۸۳ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.

_ شرکت پتروشیمی فسا (فسا) در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱شهریور به ازای هر سهم ۴ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد افت داشته است.

_ شرکت پالایش نفت تبریز (شبریز) در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱شهریور به ازای هر سهم ۲،۰۴۷ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد افزایش داشته است.

_ شرکت تامین سرمایه دماوند (تماوند) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱خرداد از محل واگذاری پروژه‌های خود ۹ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل ۲۶۳ درصد افزایش داشته است.

_ شرکت مدیریت سرمایه‌‍گذاری امید (امید) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰مهر از محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نکرده است.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده