تاریخ: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۵
بازدید: ۳۵۹
کد خبر: ۲۳۳۸۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
دیگر خبری از آهن اسفنجی نیست؛

فولادخوزستان سیر صعودی درآمدزایی را قطع نکرد

‌می‌متالز - تختال همچون هفته‌های گذشته، دیگر با ارزش‌ترین کالا در سبد این فولادساز نیست و در این هفته با ۴۰ هزارتن عرضه به میان رینگ نقره‌ای بورس کالا آمد و ۱۸ هزار تن از چنین حجمی به معامله ختم شد.

به گزارش می‌متالز، فولاد خوزستان هفته منتهی به ۷ آبان‌ماه را همانند هفته گذشته باعرضه ۳ نوع «شمش بلوم» «شمش بلوم RST» و «تختال C» به میدان آمد و گویا آهن اسفنجی از سبد تولید این شرکت به‌صورت کامل حذف شده است.

حجم معامله این هفته فولاد خوزستان به ۶۱۶ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان رسید.

فولادخوزستان سیر صعودی درآمدزایی را قطع نکرد

تختال C

تختال همچون هفته‌های گذشته، دیگر با ارزش‌ترین کالا در سبد این فولادساز نیست و در این هفته با ۴۰ هزارتن عرضه به میان رینگ نقره‌ای بورس کالا آمد و ۱۸ هزار تن از چنین حجمی به معامله ختم شد؛ میزان درآمدزایی فولادخوزستان از این بخش به ۲۷۷ میلیارد و ۱۸۶ میلیون تومان بالغ شد.

شمش بلوم

در ادامه باید اشاره شود که شمش بلوم فولاد خوزستان عرضه‌ای ۲۵ هزارتنی را در دستور کار خود قرار داد و به همین میزان سفارش نیز ثبت کرد و در نهایت تمام عرضه‌ها را به مقصد انبار مشتریان، بارگیری کرد و درآمدی ۳۳۶ میلیارد و ۸۰۲ میلیون تومانی را بدست آورد.

در پایان نیز باید اشاره شود که پس از ۳ هفته متوالی که «شمش بلوم RST ۳۴-۲» بدون معامله مانده بود، در این هفته باردیگر بارگیری ۵ هزار تنی عرضه خود را به میان بازار آورد و ۱۶۰ تن از این کالا را به فروش رساند و ۲ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان را هم به فروش رشاند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده