تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۱۶
بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۲۳۰۹۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
افزایش درآمد سالانه ۹۴ درصدی "کگل" در شهریورماه نسبت به سال گذشته؛

پایانی بر روند نزولی "کگل" با تکیه بر «گندله»

‌می‌متالز - بیشترین نرخ فروش در شهریورماه متعلق به محصول «گندله» با ۴۱،۲۲۳،۵۱۳ ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد افزایش نرخ را به همراه داشته است.

به گزارش می‌متالز، معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره را برابر با ۴۱،۵۷۶ میلیارد ریال ارائه کرده که تنها در بخش فروش محصولات در بازار داخلی فعالیت داشت.

میزان سرمایه ثبت‌شده "کگل" طی دوره مبلغی بالغ‌بر ۷۴،۴۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه حاصل‌شده برابر با ۲۴۴،۴۸۴ میلیارد ریال بوده است.

پایانی بر روند نزولی

درآمد‌های "کگل" تا شهریورماه ۱۴۰۰

پایانی بر روند نزولی

بر پایه این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در شهریورماه ۱۴۰۰ میزان درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹۴ درصد رشد درآمد داشته و بیشترین میزان درآمدی که "کگل" در بخش بازار داخلی از خود بر جای گذاشته متعلق به محصول «گندله» با ۱۸،۸۵۶ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن محصول «کنسانتره سنگ‌آهن» با ۲،۵۹۳ میلیارد ریال قرارگرفته است.

بیشترین نرخ فروش در شهریورماه متعلق به محصول «گندله» با ۴۱،۲۲۳،۵۱۳ ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد افزایش نرخ را به همراه داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده