تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۰
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۲۳۱۲۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک ملی ایران:

بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد

بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد
‌می‌متالز - مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست بررسی عملکرد شش ماه نخست امسال ادارات امور و شعب مستقل بانک که به صورت وبیناری برگزار شد، گفت:بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد و همکاران از ابتکار عمل غافل نشوند.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا حسین زاده در این نشست که با حضور مدیران امور، تنی چند از روسای ادارات کل، روسای ادارات امور شعب، روسای حوزه ها، شعب مستقل و ممتاز سراسر کشور برگزار شد، با اشاره بر صدور برخی احکام برای اعضای هیات عامل با هدف هم افزایی همکاران در جهت اعتلای بانک افزود: اعضای هیات عامل در حوزه منابع، مصارف، وصول مطالبات، جذب مشتریان جدید و... به کمک معاونت امور شعب خواهند پرداخت.

وی با اشاره به افزایش نیاز بانک به منابع تصریح کرد: با توجه به افزایش مصارف، نیاز ما به منابع نیز بیشتر شده است و اولویت باید سپرده‌های جاری، ارزان قیمت، کوتاه مدت و سپس بلندمدت باشد. حسین زاده با بیان اینکه انتظار داریم همکاران تلاش کنند مطابق برنامه به اهداف و سیاست‌های ابلاغی دست یابیم، تاکید کرد: ظرفیت و پتانسیل بانک ملی ایران در هیچ بانک دیگری دیده نمی‌شود و از این رو انتظار بیشتری از همکاران می‌رود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه علی رغم تکالیف سنگین روی دوش بانک‌ها بحث سودآوری آن‌ها مطرح است، گفت: متاسفانه هنوز هم برخی شعب بانک به اخذ حداقل کارمزد‌ها بی توجه هستند که این امر زیر پا گذاشتن حقوق بانک است.

وی خاطر نشان کرد: از مدیران امور شعب درخواست داریم بیش از پیش در کنار واحد‌ها و ادارات باشند و کارنامه عملکردی بهتری نسبت به گذشته تحویل دهند. حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک نیز با بیان اینکه واحد‌ها باید برنامه محوری کارکنان را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: سهمیه بندی تجهیز منابع را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سپرده‌های بخش LC و ضمانتنامه‌های ارزی باید ۱۵ درصد از کل سپرده‌های بانک باشند، افزود: مدیران ستادی باید پشتیبانی بیشتری از شعب داشته باشند. معاون شعب بانک با تاکید بر اینکه باید جایگاه بانک در بخش اعتبارات اسنادی ارتقا یابد، بیان کرد: اعتبارات اسنادی باید در حوزه ریال صورت گیرد.

در پایان این نشست شاخص‌های عملکردی در بخش سودآوری، منابع، مصارف، مطالبات غیر جاری و... تشریح شد و اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه، مجید جعفریان رییس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، بهرام واقفی رییس اداره بازاریابی و امور مشتریان، حمید صفای نیکو رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی سید رضا خادمی معاون اداره امور شعب غرب تهران توضیحاتی را ارایه کردند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده
علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد
توضیحات مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درباره حواشی مجمع بیمه ملت:

علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد