تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۲:۰۶
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۲۳۲۵۵۱
سرویس خبر : متالورژی و مواد

جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت فرآورده‌های نسوز ایران

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال۱۴۰۰، منتهی به ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۰ شرکت فرآورده‌های نسوز ایران از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری صدرتامین با حضور دکتر سلیمانی مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره و مدیران ارشد تاصیکو و مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و مدیران شرکت فرآورده‌های نسوز ایران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در آغاز این جلسه علی تدین مدیر عامل شرکت ضمن تبریک ماه ربیع الاول، ماه شادی اهل‌بیت که با مناسبت‌های ارزشمند همچون میلاد رسول اکرم و مقارن با هفته وحدت، برکتی مضاعف گرفته است و با تشکر از همراهی هلدینگ صدرتامین، هیات مدیره، مدیران، مهندسان و کارگران سختکوش شرکت فرآورده‌های نسوز ایران، در خصوص عملکرد مالی، وضعیت تولید کارخانه‌ها و دیگر اقدامات شرکت گزارش جامع ارائه کرد.

از جمله دستاورد‌های شاخص شرکت فرآورده‌های نسوز ایران میتوان به ثبت رکورد رشد ۴۲ درصدی سودخالص، ۸۷ درصدی سود عملیاتی،۷۶ درصدی سود ناخالص،۸۴ درصدی فروش ریالی و رشد ۵ درصدی تولید نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ بیان داشت.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران ضمن ارائه گزارش در خصوص راه اندازی و بهره برداری از سیستم مدیریت یکپارچه IMS انجام این مهم را یکی از دستاورد‌های بزرگ شرکت در سال جاری برشمرد.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری در خصوص ثبت رکورد جدید در میزان تولید شرکت تاپایان سال، فرآیند ثبت سفارش، تامین مواد اولیه، برنامه ریزی تولید، تهیه وتحویل کالای تولید شده را مثبت ارزیابی کرد.

گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص تکمیل پروژه‌های در دست اجرا از اهم مطالب مطرح شده دراین گزارش بود.

شایان ذکر است آغاز بهره برداری از پروژه‌های در دست احداث تا پایان سال جاری گامی بزرگ در ایجاد زنجیره ارزش، کاهش وابستگی در خصوص مواد اولیه مورد نیاز، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش حاشیه سود شرکت خواهد بود.

شرکت فرآورده‌های نسوز ایران سوار بر ریل جدیدی از توسعه و پیشرفت در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها قرار گرفته است و این اتفاق مهم در سایه همدلی و همکاری و حس دلسوزی کارگران زحمتکش و مدیران فهیم، با استفاده از تمامی ظرفیت‌های بومی منطقه و با بکارگیری تمام توان و دانش داخلی دست یافتنی شده است.

در پایان غلامرضا سلیمانی مدیرعامل تاصیکو ضمن ابراز تشکر از اقدامات صورت پذیرفته نقطه نظرات ارشادی خود را به منظور بهبود عملکرد شرکت و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام بر اساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده بیان فرمودند.

عناوین برگزیده