تاریخ: ۰۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۵۰
بازدید: ۴۴۶
کد خبر: ۲۴۲۱۳۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری یازدهمین جلسه کمیته معدن صدرتامین

‌می‌متالز - یازدهمین جلسه کمیته معدن صدرتامین با هدف فعال شدن بخش معدن در شرکت‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، یازدهمین جلسه کمیته معدن تاصیکو در دی ماه ۱۴۰۰ با حضور غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین، اعضای کمیته معدن و مدیران عامل شرکت‌های معدنی صدرتامین با هدف مشارکت و زیر ساخت‌های معدنی برگزار شد.

سلیمانی در این جلسه با تاکید بر نگاه حاکم در کشور به بخش معدن و صنایع معدنی ایران گفت: امروز اهمیت حوزه معدن و صنایع معدنی موجب شده است که دولت نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشد و باید با بررسی و مشارکت در تمامی زیرمجموعه‌های این حوزه به عنوان هلدینگ تخصصی شستا، نقش قابل توجهی را ایفا کنیم؛ بنابراین فرصت موجب نصیب شرکت‌هایی می‌شود که ساختار، ظرفیت‌ها و نحوه حضور را از پیش برنامه ریزی کرده باشند.


در ادامه جلسه کمیته معدن، توسعه رویکرد هدفمند سازی و توسعه معادن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد شرکت دانش بنیان صدرفردا زمینه‌های لازم نسبت به ارائه خدمات در این زمینه را اعلام کند تا در جلسه آینده این کمیته موارد مورد بررسی تخصصی قرار گیرد.

همچنین مصوبات پیشین و عملکرد شرکت‌ها در این حوزه یک به یک بررسی شد و در خصوص مشارکت و اصلاح ساختاری برخی شرکت‌ها در حوزه معدن تصمیاتی گرفته و به شرکت‌ها ابلاغ شد تا در مدت زمان مورد نظر ساختار معدنی شرکت‌ها تقویت شود.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده