تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۳۵
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۳۳۴۶۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
رئیس هیات مدیره تاصیکو:

صنایع مس شهید باهنر با افزایش کیفیت محصولات و اتخاذ روش‌های موثر در بازاریابی توانسته است رکورد فروش، تولید و صادرات ده سال اخیر خود را بشکند

‌می‌متالز - رئیس هیات مدیره تاصیکو با بیان این مطلب افزود خوشبختانه در سال‌های اخیر فعالیت‌های شرکت رو به رشد بوده و این مهم که باهمت جمعی به دست آمده افزایش سوددهی شرکت را در زمینه‌های مختلف به دنبال داشته است.

به گزارش می‌متالز، وی با ابراز خرسندی از حضور در غرفه مس باهنر در بیستمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی گفت: این شرکت همچنین توانسته است در زمینه تامین نیاز‌های داخلی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز گام‌های موثری بردارد.

حاج آقا عبودی ابراز امیدواری کرد پیشرفت‌های مس باهنر در سایه هم افزایی با واحد‌های مرتبط در سطوح مختلف استمرار یابد و موجب رفع نیاز‌های جدید کشور در زمینه محصولات بر پایه مس گردد.

رئیس هیات مدیره تاصیکو تلاش‌های صورت گرفته در مس باهنر را در سطوح مدیریت، مهندسان و کارگران این شرکت مطلوب ارزیابی کرده و از این تلاش‌ها صمیمانه قدردانی کرد.

معاون فنی و نظارت تاصیکو: همدلی بوجود آمده در صنایع مس شهید باهنر، موجب کسب توفیقات چشمگیر برای این شرکت شده است

بر اساس این گزارش معاون فنی و نظارت تاصیکو نیز که در این بازدید حضور داشت اساس توسعه شرکت مس شهید باهنر را مبتنی بر فعالیت‌های نوآورانه و تولید محصولات با ارزش افزوده دانست و افزود: مس شهید باهنر یکی از شرکت‌های موفق هلدینگ صدرتامین است که در سال جاری توانسته در رتبه بندی شرکت‌های تابعه این مجموعه رتبه اول سودآوری را کسب نماید.

مهندس وکیلی که در بازدید از غرفه صنایع مس شهید باهنر در بیستمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی که به همراه رئیس هیات مدیره تاصیکو انجام شد، ضمن بیان اهمیت حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست، بازاریابی مناسب و حضور هدفمند در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را موجب افزایش صادرات و فروش تولیدات این شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد موفقیت‌های شرکت در آینده نیز تداوم داشته باشد.

ضیائی مدیرعامل مس باهنر در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس هیات مدیره و معاون فنی و نظارت تاصیکو در غرفه مس باهنر که برای دومین سال پیاپی صورت می‌پذیرفت، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های مختلف ارائه نمود.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در روز‌های پایانی مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور قریب به ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزارشد که مس شهید باهنر از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین و زیر مجموعه شستا نیز در نمایشگاه مذکور حضوری فعال و موثر داشت.

منبع: شروع آنلاین

عناوین برگزیده