تاریخ: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۸
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۳۳۶۳۰
سرویس خبر : انرژی

آغاز عرضه بنزین ۱۵۰۰تومانی در برخی جایگاه‌ها

‌می‌متالز - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش و ایجاد نرم‌افزار به‌صورت آف‌لاین در برخی جایگاه‌ها، امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت فراهم شده است.

به گزارش می‌متالز، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: تا این لحظه نیمی از جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به مدار بهره‌برداری بازگشتند و در حال عرضه بنزین با نرخ دوم یعنی ۳۰۰۰ تومان در هر لیتر به مراجعه‌کنندگان هستند.

وی افزود: با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش و ایجاد نرم‌افزار به‌صورت آف‌لاین در برخی جایگاه‌ها، امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت و استفاده از سهمیه‌های بنزین ۱۵۰۰ تومانی فراهم شده است.

کاهی در پاسخ به اینکه چه جایگاه‌هایی امکان استفاده از کارت سوخت را دارند، گفت: این کار در ۲ یا ۳ جایگاه عرضه در شهر تهران و همچنین در چند جایگاه در دیگر شهر‌های بزرگ انجام شده است و به‌موازات برقراری امکان عرضه سوخت در دیگر جایگاه‌ها در سراسر کشور، تلاش می‌شود با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش و با بارگذاری نرم‌افزار به‌صورت آف‌لاین در جایگاه‌های عرضه، امکان توزیع بنزین با نرخ ۱۵۰۰ تومان در دیگر جایگاه‌ها نیز برقرار شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده