تاریخ: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۳۴۰۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی در مهرماه امسال در یزد

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد از ۱۴۱۵ مورد بازرسی و ۱۸ فقره تشکیل پرونده جهت متخلفین کالای قاچاق طی مهرماه سال جاری دراستان یزد خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا علمدار یزدی افزود: در مهرماه سال ۱۴۰۰ و در راستای اجرای برنامه‌های نظارتی این سازمان در رابطه با قاچاق کالا و ارز، تعداد ۱۴۱۵ فقره بازرسی ۱۸ مورد تشکیل پرونده به ارزش بالغ بر ۷۹۴ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردیده است.
وی دراین رابطه از افزایش ۵۰ درصدی تعداد پرونده‌ها خبر داد و افزود: تعداد بازرسی‌ها و ارزش ریالی پرونده‌های متشکله‌ی این ماه نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۱۸ درصد و ۷۷۶ درصد رشد داشته است.

علمدار یزدی همچنین گفت: در مهر ماه گذشته ۱۱۳ مورد بازرسی نیز در قالب گشت مشترک کشف کالای قاچاق با حضور نمایندگان ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: این سازمان در جهت کنترل و نظارت برکالا و خدمات، آمادگی خود را در زمینه پاسخگوئی سریع‌تر و رسیدگی ویژه به گزارشات مردم که از طریق سامانه‌های الکترونیکی سازمان دریافت می شود اعلام می دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده