تاریخ: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۳
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۳۶۲۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
"کمنگنز" در مهرماه ۸،۶۰۰ تن تولید داشت؛

رکوردی جدید از «معادن منگنز ایران» در مهر/ افزایش درآمد سالانه "کمنگنز"

‌می‌متالز - پرفروش‌ترین محصول کمنگنز در مهرماه متعلق به «سنگ منگنز دانه‌بندی» تن بوده که نسبت به سال گذشته تغییر اساسی نداشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت معادن منگنز ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرده برابر با مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت برابر با مبلغ ۱،۶۷۳ میلیارد ریال بوده، درآمد‌های شناسایی‌شده معادن منگنز ایران از فروش محصول در بازار داخلی به‌دست‌آمده و تولیدات این مجموعه در مهرماه ۸،۶۰۰ تن بود.

رکوردی جدید از «معادن منگنز ایران» در مهر/ افزایش درآمد سالانه

کسب درآمد‌های عملیاتی "کمنگنز" تا مهرماه ۱۴۰۰

رکوردی جدید از «معادن منگنز ایران» در مهر/ افزایش درآمد سالانه

بر پایه این گزارش، شرکت معادن منگنز ایران در مهرماه سال جاری میزان درآمدی که شناسایی‌شده در مقایسه با سال گذشته ۸۰ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشته و همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه ثبت‌شده رشد ۷۳ درصدی را طی این دوره از خود بر جای گذاشته، درآمدزاترین محصول "کمنگنز" در مهرماه سال جاری مربوط به «سنگ منگنز دانه‌بندی» با ۲۹۰ میلیارد ریال بوده که در ازای هر تن نرخ فروش این محصول ۳،۴ میلیون تومان اعلام‌شده است.

فروش محصولات کمنگنز تا مهرماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت معادن منگنز ایران در مهرماه سال جاری موفق به فروش ۸،۴۳۹ تن از محصولات خود در مهرماه شده که ۹ درصد افزایش فروش ماهانه را به همراه داشته، مقدار فروش این شرکت طی ۷ ماهه گذشته ۵۴،۸۲۷ تن از محصولات این شرکت به فروش رفته که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۷ درصد کاهش فروش داشت.

پرفروش‌ترین محصول کمنگنز در مهرماه متعلق به «سنگ منگنز دانه‌بندی» با ۸،۴۳۹ تن بوده که نسبت به سال گذشته تغییر اساسی نداشته و همچنین نرخ فروش این محصول در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۱ درصد افزایش نرخ فروش داشته، لازم به ذکر است که در مهرماه تنها محصولی که به فروش رسیده مربوط به «سنگ منگنز دانه‌بندی» بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده