تاریخ: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۲۳۷۷۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

صدور ۳۶۸ نماد اعتماد الکترونیک در هرمزگان / رشد قابل توجه نمودار کسب و کار‌های اینترنتی در سال جاری

‌می‌متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۸ نماد اعتماد الکترونیک برای متقاضیان کسب و کار اینترنتی در استان صادر شده است.

به گزارش می‌متالز، محمد عباسی با بیان این مطلب افزود: نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.

وی اطهار داشت: ۳۶۸ واحد صنفی موفق به دریافت اینماد شده اند که از این تعداد واحد فروش دارای اینماد، تعداد ۳۵ واحد صنفی موفق به دریافت پروانه کسب مجازی جهت فروش اینترنتی محصولات خود شده اند.
عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و استقبال شهروندان از خرید اینترنتی و آنلاین تعداد شرکت‌های متقاضی دریافت پروانه کسب و کار مجازی افزایش یافته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه افزود: واحد‌های صنفی که علاقمند به فعالیت در فضای مجازی و خریدو فروش آنلاین می‌باشند می‌بایست نسبت به ثبت نام در سامانه enamad.ir جهت دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و سپس در سامانه iranianasnaf.ir جهت ادامه فرایند و اخذ پروانه کسب و کار مجازی ثبت نام نمایند

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده