تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۲۳۸۵۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عملکرد موافق سامانه ۱۲۴ استان کرمانشاه

‌می‌متالز - بر اساس نامه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان کرمانشاه به‌عنوان سامانه موفق در پاسخ‌گویی به شکایات تلفنی شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، بر اساس نامه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان به‌عنوان سامانه موفق در پاسخ‌گویی به شکایات تلفنی شناخته شد و موردتقدیر قرار گرفت.

این خبر می‌افزاید: سامانه ۱۲۴ ستاد خبری معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این سازمان به‌صورت شبانه‌روز آماده دریافت گزارش تخلفات اقتصادی در حوزه‌های صنفی ازجمله گران‌فروشی، احتکار، قاچاق، اختفاء و ... می‌باشد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده