تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۱۹
بازدید: ۳۳۶
کد خبر: ۲۴۰۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تغییر « ما » بعد از ریل‌گذاری جدید

می متالز - تغییر استراتژی و سیاست‌های بیمه ما از افزایش سهم بازار به افزایش سودآوری با ارائه خدمات با کیفیت و نیز افزایش بهره‌وری، رشد مطلوبی را در این شرکت رقم زده است.
تغییر « ما » بعد از ریل‌گذاری جدید

به گزارش می متالز، آن طور که اطلاعات این شرکت نشان می‌دهد، تا پایان آبان ماه بیش از 400 میلیارد تومان حق بیمه در قالب 423 هزار و 460 فقره بیمه نامه در شرکت بیمه ما تولید شد. حق بیمه تولیدی بیمه ما در هشت ماه نخست امسال 61 درصد و تعداد بیمه نامه‌های صادره آن 27 درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد داشت. نسبت خسارت این شرکت نیز بر روی عدد 40.5 تثبیت شده که در مقایسه با متوسط صنعت بیمه کشور، به مراتب کمتر است.

آن طور که گزارش‌های این شرکت نشان می‌دهد، بیمه ما توانسته در هشت ماه نخست امسال، 121 درصد از برنامه فروش خود را محقق کند، این در حالی است که هیچ گونه افزایشی در تعداد کارکنان مجموعه رخ نداده است.

بیمه ما در راستای روند رو به رشد و توسعه خود با توانگری 227 در سال جاری، اقدام‌هایی همانند راه اندازی مرکز آینده پژوهی، ارزیابی عملکرد شعب بر مبنای برگزاری مجامع فصلی برای نخستین بار، تدوین و ابلاغ تقویم آموزشی کارکنان و نمایندگان شرکت، جذب بیش از یک هزار نماینده تخصصی فروش بیمه‌های عمر در سال جاری برای نخستین بار از زمان تاسیس شرکت و نیز تدوین دستور العمل درجه بندی نمایندگان را به پایان رسانده است.

این روند به نتایجی همچون کسب سطح یک توانگری مالی برای هفتمین سال متوالی، محقق شدن 85 درصد کل سود خالص پیش بینی شده در پایان شش ماهه نخست سال جاری، حضور در جمع شفاف ترین شرکت‌های بورسی، کسب بهترین عملکرد به لحاظ میزان شکایات ثبت شده در بین شرکت‌های بیمه و نیز انتخاب به عنوان بیمه‌گر بزرگترین ناوگان هواپیمایی کشور منجر شده است.

عناوین برگزیده