محمدرضا حسینزاده مدیرعامل این بانک با اعلام این مطلب گفت: این رکورد در حالی کسب شده که حجم تراکنشهای الکترونیک بانک ملی ایران در روزهای عادی سال بهطور میانگین رتبه اول نظام بانکی کشور را دارد و در روزهای پایانی سال به علت حجم بالای مراجعات به خودپردازها و سامانههای خدمات الکترونیک این بانک، این میزان به 50 میلیون تراکنش افزایش یافت و این نشانگر حجم عظیم و بدون اختلال سرویسدهی بانک ملی ایران به هموطنان است.
مدیرعامل بانک ملی ایران یادآور شد: با توجه به تعداد 30 میلیون مشتری این بانک و وجود حسابهای مهم کشوری در بانک ملی لحظهای اختلال میتواند مشکلات عدیدهای ایجاد کند که خوشبختانه با ارتقای زیرساختها این مشکل پیش نیامد. وی در ادامه از توجه به ویژگیهای سامانه «بام» بانک ملی ایران و تقویت و توسعه این سامانه و تبدیل آن به ابزار مناسبی برای جذب بیشتر مشتریان بهعنوان یکی از اهداف سال 96 این بانک خبر داد و توسعه خدمات الکترونیک بانک ملی ایران و استفاده از جدیدترین فناوریهای روز در این حوزه را برنامه مهم این بانک در سال 96 عنوان کرد و گفت: این حق مشتریان است که سرویسهای جدید بانکی را بهمنظور انجام آسان و سریع عملیات بانکی خود، در اختیار داشته باشند.