تاریخ: ۰۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۲۴۲۱۴۷
سرویس خبر : اجتماعی
عباس پور در تذکر شفاهی مطرح کرد:

لزوم رسیدگی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان / عدالت اجتماعی باید در بین کارکنان ادارات اجرا شود

‌می‌متالز - نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان، اظهار داشت: همانطور که ریاست جمهوری بار‌ها اشاره کرده اند، پرداخت‌ها باید عادلانه باشد.

به گزارش می‌متالز، روح اله عباس پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: به عنوان مسئول مجمع نمایندگان استان از تیپ صاحب الامر قزوین به واسطه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان رزمنده که ۲ سال و نیم در حفظ و حراست از مرز‌های شمالی کشور تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح کرد: همانطور که ریاست جمهوری بار‌ها اشاره کرده اند، پرداخت‌ها باید عادلانه باشد. این قابل قبول نیست در یک اتاق که نیروی شرکتی، حجمی، قراردادی، آزمایشی، پیمانی و رسمی در کنار هم کار اداری انجام می‌دهند، یک نفر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت کند و دیگری در کنار وی ۸ یا ۱۰ میلیون دریافت کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با توجه به موضوع استقرار عدالت اجتماعی، این موضوع باید در ادارات هر چه سریعتر مورد توجه قرار بگیرد و همچنین موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در کنار تعیین تکلیف نیرو‌های ادارات باید در اولویت کار مسئولان باشد.

وی ادامه داد: از وزیر نیرو درخواست دارم نسبت به تامین اعتبار برای شبکه آبرسانی سد بالاخانلو و همچنین برای شبکه آبرسانی به زمین‌های کشاورزی دو شهرستان بوئین زهرا و تاکستان اقدام جدی داشته باشد و وظیفه خود می‌دانم از رزمندگان عزیزی که رزمایش پیامبر اعظم (ص) را برگزار کردند، تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده