تاریخ: ۰۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۶
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۲۴۲۲۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سلیمی در تذکر شفاهی:

مسوولان دولتی در موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی متناقض صحبت می‌کنند

‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری گفت: دولتمردان اولاً راهکار مناسبی برای جبران موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی پیدا کنند، دوماً تا این اندازه متناقض اظهارنظر نکنند.

به گزارش می‌متالز، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: جاده زیرآب محلات واقعا به یک قتلگاه تبدیل شده و هر روز تعداد تصادفات در این جاده افزایش پیدا می‌کند و از دست دادن جوانان، زنان، مردان و هموطنان عزیز موجب غم و اندوه می‌شود، تا کی این جاده باید کشته بدهد تا برخی از مسوولان اقداماتی را انجام دهند؟ از قوه قضائیه تقاضا دارم در حوزه ترک فعل در این موضوع حتما ورود کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم با اشاره به ارز ۴۲۰۰ تومانی ادامه داد: دولت باید یک نظری را به طور مشترک ارائه دهد. آقای مخبر اعلام کرده است ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو حذف نمی‌شود و امروز خبری آمد که یکی از مسوولان سازمان برنامه و بودجه به صراحت گفته که ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو و گندم حذف می‌شود!

وی تاکید کرد: آقایان اولاً راهکار مناسبی برای جبران این موضوع پیدا کنند، چرا که مردم تحت فشار هستند و دوماً تا این اندازه متناقض اظهارنظر نکنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده