تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۵
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۲۴۳۹۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تاکید فرماندار میرجاوه بر تقویت واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان

‌می‌متالز - فرماندار و مدیرکل امور اقتصادی استانداری و مدیرکل دامپزشکی استان از معدن بوک و شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه و پایانه و بازارچه و کشتارگاه صنعتی در مرز بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، مجتبی شجاعی مدیرکل امور اقتصادی استانداری از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

شجاعی در این بازدید بر چرخش شهرستان مرزی میرجاوه به سمت صنعتی شدن اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی متخصص، پتانسیل و با توجه به امکانات موجود، ظرفیت لازم برای تبدیل شدن این شهرستان به یک شهرستان صنعتی را دارد و تمام دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری و تلاش بر این امر اهتمام لازم داشته باشند.

جمشید زهی سرپرست فرمانداری میرجاوه نیز گفت: شهرستان مرزی میرجاوه دارای پایانه و گمرک و بازارچه مرزی فعال است و به تقویت واحد‌های تولیدی صنعتی و نقش آن در ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان تاکید کرد و تسهیل و رفع موانع تولید برای سرمایه گذاران شهرستان میرجاوه را از دستگاه‌های اجرایی خواستار شد.

جمشید زهی در جریان این بازدید بر برطرف کردن مسایل و مشکلات تنها کشتارگاه صنعتی شهرستان میرجاوه از دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد.

جمشید زهی همچنین به هم مرز بودن شهرستان مرزی میرجاوه با کشور پاکستان اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت استان و کشور در تولید محصولات با کیفیت و مورد نیاز منطقه، توجه به بسته بندی محصولات و معرفی آن به منطقه در راستای تقویت صادرات غیر نفتی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده