تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۴۷۴
کد خبر: ۲۴۴۴۲۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دیدار مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران با فرماندار بافق

‌می‌متالز - حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران با محمد علی صمیمی فرماندار شهرستان بافق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، در این دیدار رحیمی ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم از حضور محمد علی صمیمی فرماندار جدید شهرستان بافق گزارشی از عملکرد مجموعه معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران را ارائه نمود.

رحیمی با بیان اینکه فلات مرکزی مجموعه گسترده‌ای از پهنای استان‌های یزد، کرمان و اصفهان را شامل می‌شود افزود:این مجموعه تحت مالکیت سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی فعالیت می‌نماید.

در این دیدار محمد علی صمیمی نیز ضمن خیر مقدم به حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران گفت: فرمانداری شهرستان بافق آمادگی هرگونه همکاری را با مجموعه سنگ آهن فلات مرکزی دارد.

وی با بیان اینکه نگاه مجموعه‌های اقتصادی باید نگاهی ملی و منطقه‌ای باشد افزود:مجموعه‌های اقتصادی شهرستان باید در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی خود همکاری لازم را با شهرستان انجام دهند.

وی ضمن قدردانی از مدیریت مجموعه سنگ آهن فلات مرکزی که در بحث مسوولیت‌های اجتماعی و پرداخت دو درصد همکاری لازم را در سنوات گذشته با فرمانداری داشته ابراز امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

منبع: بافق فردا

عناوین برگزیده