تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۴۴۴۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس شورای اسلامی شهر بافق:

وفاق و همدلی به سرعت عمل، کیفیت و کمیت کار بهبود می‌بخشد

‌می‌متالز - اعضای شورای اسلامی شهر بافق صبح شنبه ۱۸ دیماه با مجتبی حمیدیان سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات شهر با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز، اصغر رنجبر رئیس شورای اسلامی شهر در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حمیدیان به عنوان سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: مشکلات وجود دارد و انتظار به حل آنان در مدت کوتاه نیست، اما مردم باید بدانند که کار‌ها در روند عادی خود در حال انجام است و این سبب همراهی آنان می‌شود.

رنجبر با بیان اینکه وفاق و همدلی به سرعت عمل، کیفیت و کمیت کار بهبود می‌بخشد، افزود: مجموعه عظیمی از شهر مرتبط به شرکت سنگ آهن مرکزی هستند و در اقداماتی که برای حوزه مبلمان شهری، عمرانی و فرهنگی اجتماعی شهر انجام می‌گیرد اثر گذار و مرتبط است.

وی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن در دوره‌های مختلف به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل نموده است به ویژه در بحران‌ها و بیماری کرونا که پشتوانه‌ای برای مردم بوده است، اظهار کرد: اگر مساعدت و همراهی شرکت سنگ آهن نبود با مشکلات جدی در بحث روندکار و درمان مواجه می‌شدیم.

رنجبر با اشاره به نیاز مساعدت‌ها در حوزه آموزش و پرورش گفت: ساخت آموزشگاه‌های خیریه در بافق انجام می‌گیرد و ۲ مدرسه نیز با مساعدت شرکت سنگ آهن مرکزی احداث می‌شود و خواستار کمک ویژه در بحث مسئولیت‌های اجتماعی هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره ایجاد ناآرامی در شهر توسط برخی در فضای مجازی، عنوان کرد: اکنون که زمان وفاق و همدلی برای انجام کار‌ها است به موضوعاتی دامن زده می‌شود. متاسفانه گاهی از بیرون نگاهی به موضوعات می‌شود و رسانه‌ای می‌کنند. ممکن است در روند هر کاری اشکالات و ضعف‌های به وجود آید و باید در داخل همان مجموعه براساس قانون برخورد و حل شود.

منبع: شمانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده