تاریخ: ۲۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۴۵۲۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

لزوم ضرورت تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق

‌می‌متالز - رئیس شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در نشست کارگروه توسعه ضمن خوش آمد گویی به استاندار و تیم همراه و تشکر ویژه از فرماندار گفت:تامین خوراک؛ اصلی‌ترین بحث برای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق است.

به گزارش می‌متالز، علی قاسمی با بیان اینکه سنگ آهن تنها بنگاه اقتصادی بافق هست و اگر خوراک نداشته باشیم نمی‌توانیم اینجا دور هم جمع شویم عنوان کرد: آینده بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی به تامین خوراک بستگی دارد.

وی خواستار تامین خوراک از طریق چاه گز شد.

رئیس شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به سفر‌های ریاست جمهوری به استان‌ها اشاره کرد و گفت: کاش جناب آقای رئیسی بازدیدی از کارخانه‌های خردایش با ۷۰۰ نیرو و الگومراسیون که بواسطه نبود خوراک تعطیل شده است داشتند.

علی قاسمی همچنین با اشاره به صدور مجوز آب برای زمین ۲۰۰ هکتاری کارگران شرکت و فرهنگیان یادآور شد: با برطرف شدن این مشکل کارگران و فرهنگیان ذینفع می‌شوند.

وی در ادامه بر ضرورت صدور مجوز فولاد اسفنجی سنگ آهن که محیط زیست به گونه‌ای تا کنون موافقت نکرده است اشاره و خاطر نشان کرد:نمی توانیم نظاره گر باشیم که سنگ تولید کنیم و گوشه‌ای آرام بنشینیم تا اشخاصی سود آن را ببرند؛ سنگ آهن تمام شهر را پوشش می‌دهد.

منبع: بافق فردا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده