تاریخ: ۰۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۱۳
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۲۴۲۴۴۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد مبارکه در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور خوش درخشید

‌می‌متالز - فولاد مبارکه در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور که با حضور شرکت‌های برتر کشور در روز ۷ دی ماه ۱۴۰۰ در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، موفق به دریافت تندیس زرین به عنوان بالاترین نشان این مراسم شد.

به گزارش می‌متالز، پس از ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی برگزار کنندگان این جشنواره ملی شرکت فولاد مبارکه اصفهان حائز دریافت تندیس زرین شده و این تندیس از سوی مقامات رسمی و دولتی برگزارکننده به محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.

انعکاس مفهوم صنعت سلامت محور در سیاست‌های کلان کشور از اهداف این جشنواره ملی بوده است.

در بخش اهدای جوایز تندیس زرین به عنوان بالاترین نشان این مراسم به چهار شرکت صنعتی تعلق گرفت و به مدیران عامل آن‌ها اهدا شد.

گفتنی است در این مراسم، پس از فولاد مبارکه به متین دیداری، مدیرعامل شرکت زاگرس، مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و فرشاد مقیمی، مدیرعامل شرک ایران خودرو نیز تندیس زرین این جشنواره اهدا شد.

این جشنواره با حضور مهدی صادقی نیارکی، معاون سابق امور صنایع وزیر صمت، محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، مهدی اسلام‌پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد و مدیرانی از سایر وزارتخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی بود.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده