به گزارش میمتالز، مهدی آقازینلی مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه امروز (۲۷ دیماه) در نشست هماندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با مشتریان فولاد مبارکه در عرصه تولید لوازم خانگی برگزار شد، اظهار کرد: میانگین رضایت مشتریان صنعت لوازم خانگی فولاد مبارکه از این شرکت، طی سالهای ۹۵ تا ۹۷ حدود ۸۰ درصد بوده که این میزان در سالهای ۹۸ و ۹۹ ارتقا پیدا کرده و به ۸۶ درصد رسیده که این میزان، بیش از اهداف برنامهریزیشده ما بوده است.
وی با اشاره به رشد تولید محصولات شرکت فولاد مبارکه افزود: پیشبینی میشود در سال ۱۴۰۰ مصرف ورقهای فولادی صنعت لوازم خانگی کشور به حدود ۲۷۰ هزار تن افزایش یابد و برآوردهای ما نشان میدهد که این در سال ۱۴۰۴ به حدود ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.
مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: هماکنون سهم فولاد مبارکه در عرضه محصولات سرد در بازارهای داخلی به ۵۹ درصد رسیده و سهم سایر تولیدکنندگان ۳۳ درصد و سهم واردات ۸ درصد است.
وی در ادامه با بیان این که کل تناژ تحویلی به صنعت لوازم خانگی توسط فولاد مبارکه طی ۹ ماه امسال به بیش از ۱۲۵ هزار تن رسیده است، اذعان داشت: سهم محصولات تحویل داده شده فولاد مبارکه به صنعت لوازم خانگی کشور طی این مدت، در ورق سرد ۷۶ درصد، در ورق گالوانیزه ۱۶ درصد و در ورق رنگی ۳ درصد بوده است.
آقازینلی در پایان ضمن تقدیر از حضور مدیران صنعت لوازم خانگی کشور در این نشست گفت: تمام تلاش ما در فولاد مبارکه عرضه محصولات کیفی مورد نیاز صنعت لوازم خانگی کشور است تا رضایتمندی صنعتگران این بخش از فولاد مبارکه افزایش پیدا کند.