تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۵۲
بازدید: ۱۹۶۵
کد خبر: ۲۴۵۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

از همکاران حوزه مالی شرکتهای وابسته به هلدینگ همگامان توسعه سیستان و بلوچستان تقدیر شد

می متالز - جشن گرامیداشت روز جهانی حسابدار در هلدینگ همگامان توسعه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
از همکاران حوزه مالی شرکتهای وابسته به هلدینگ همگامان توسعه سیستان و بلوچستان تقدیر شد

به گزارش می متالز،صبح روز شنبه مورخ ۱۷ آذر ماه ۹۷ و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی حسابدار مراسم تقدیر از همکاران حوزه مالی شرکتهای وابسته به هلدینگ همگامان توسعه سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات دفتر مرکزی، با حضور مهندس علیم یارمحمدی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی، مهندس محمدرضا احسان فر مدیرعامل هلدینگ، دکتر طاهرخانى قائم مقام مدیر عامل هلدینگ و مهندس امینی، مدیرعامل شرکت صنایع سیمان زابل برگزار شد.

در این مراسم پس از شنیدن صحبتهای همکاران واحد مالی و بازرگانی، مهندس احسان فر ضمن اشاره به نقش حیاتی واحد مالی در وضعیت یک سازمان، آن را به منزله قلب تپنده و عامل تأثیرگذار در پیشبرد اهداف مجموعه دانست. ایشان همچنین از زحمات همکاران غایب واحدهای مالی شرکتهای تابعه در اقصی نقاط استان سیستان و بلوچستان که امکان حضور در این مراسم را نداشتند، نیز تشکر کرد.

همچنین مهندس امینی ضمن تقدیر از کارکنان واحدهای مالی، ویژگی بارز همکاران این حوزه را اخلاق حرفه ای دانست و بر لزوم فراگیری همکاران جوان از همکاران مجرب تأکید کرد.

در ادامه، مهندس علیم یارمحمدی، نماینده زاهدان، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع همکاران هلدینگ همگامان توسعه، از اینکه مهندس احسان فر به عنوان یک کارآفرین ملی و فرامنطقه ای افق دید جهانی دارد قدردانی کرد و ایجاد فراکسیون مرزنشینان در مجلس شورای اسلامی را اقدامی برای پاسخ به این دیدگاه در جهت فراهم نمودن بسترهای مناسب و تسهیلات لازم برای کارآفرینی و اشتغالزایی مداوم شرکتهای بزرگی از این دست دانست.

در خاتمه نیز از همکاران واحد مالی و بازرگانى تقدیر به عمل آمد.

عناوین برگزیده