تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۹
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۲۴۷۵۶۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پیام مدیرعامل مس باهنر به مناسبت درگذشت عالم وارسته، شیخ المراجع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

پیام مدیرعامل مس باهنر به مناسبت درگذشت عالم وارسته، شیخ المراجع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی
‌می‌متالز - در طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی همزمان با دوازدهم بهمن ماه و در آستانه ماه رجب المرجب، امت اسلامی فقدان عالمی وارسته و مجتهد را به سوگ نشست.

به گزارش متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

در طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی همزمان با دوازدهم بهمن ماه و در آستانه ماه رجب المرجب، امت اسلامی فقدان عالمی وارسته و مجتهد را به سوگ نشست.

فقیه عالی مقام و مرجع بصیر، حضرت آیةالله آقای حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (رضوان‌الله علیه) یکی از یاران صدیق انقلاب و سرچشمه خیر و برکت برای آن بود و در طول سالیان متمادی خدمتشان منشأ برکات ارزنده‌ای به مکتب اسلام و ترویج علوم آل محمد (صلوات‌الله علیهم اجمعین) گردید که آثار آن قطعاً به‌عنوان باقیات الصالحات موجبات تعالی روزافزون روح بلند آن بزرگوار خواهد بود.

اینجانب از طرف خود و کارگران شرکت صنایع مس شهید باهنر همگام با دیگر اقشار مختلف مردمِ قدرشناس، عروج ملکوتی این ستاره تابناک و شخصیت دانشمند عالم اسلام را به محضر حضرت بقیة‌الله امام عصر (ارواحنا له الفداء) مقام معظم رهبری (دام‌ظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای روح آن مرحوم، علو درجات و حشر با ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

مجید ضیائی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره
شرکت صنایع مس شهید باهنر

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت