تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۲
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۲۴۸۴۵۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فلز تدارک عنوان کرد؛

نمایشگاه فولاد، محلی برای همفکری فعالان صنعت

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فلز تدارک گفت: جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، محلی برای اجتماع و همفکری تولید کنندگان و فعالان عرصه صنعت فولاد است.

به گزارش می‌متالز، محمد حسین قورچانی، مدیر عامل شرکت فلز تدارک، در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، که از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا دو روز دیگر ادامه دارد، اظهار کرد: جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، محلی برای اجتماع و همفکری تولید کنندگان و فعالان عرصه صنعت فولاد است.

وی گفت: ذات و ریشه نمایشگاه ها، فضایی را برای شرکت‌های مختلف و فعالان اقتصادی حوزه‌های مختلف ایجاد میکند تا ارتباطی بین آن‌ها شکل گرفته که این ارتباط، منجر به توسعه صنعت فولاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فلز تدارک بیان کرد: شرکت‌ها همیشه به ایده‌های جدید و نظرات نو نیاز دارند که این ایده‌ها از طریق گفتگو‌ها و ارتباطات به وجود آمده و در نمایشگاه منتقل می‌شود.

قورچانی افزود: این اجماع در نتیجه منجر به تفاهم نامه‌های گوناگونی خواهد شد که تولیدات جدید و فناوری‌های جدیدی را در بر داشته که باعث صرفه جویی‌های اقتصادی نیز خواهد شد.

وی گفت: شرکت فولاد مبارکه همیشه یکی از پیشگامان این عرصه بوده و امروز نیز تفاهم نامه سه جانبه‌ای امضا شد که تولید لوله‌ها و ورق‌های API را سبب می‌شود.

مدیر عامل شرکت فلز تدارک تصریح کرد: شرکت فلز تدارک نیز در تلاش برای ایفای نقشی هرچند کوچک در تامین مواد اولیه فولادی است و به همین منظور در این رویداد شرکت کرده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده