تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۹
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۲۴۸۸۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار خراسان شمالی مطرح کرد:

ناحیه صنعتی شهرستان گرمه ظرفیتی برای ایجاد صنایع پایین دستی آلومینا

‌می‌متالز - استاندار خراسان شمالی گفت: ناحیه صنعتی شهید محمدزاده گرمه فرصتی برای ایجاد صنایع پایین دستی آلومینای جاجرم است.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا حسین‌نژاد ۱۸ بهمن ماه در آیین افتتاح یا کلنگ‌زنی متمرکز طرح‌های شهرستان گرمه به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: ابتدا باید زیر ساخت‌های لازم در این ناحیه صنعتی ایجاد شده و سپس این محل تبدیل به مکانی برای ایجاد صنایع پایین دستی آلومینا شود.

وی افزود: ناحیه صنعتی این شهرستان می‌تواند به قطبی برای صنعت و زیرساخت‌های این حوزه تبدیل شود.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه مدیران باید بین مردم حضور داشته باشند، تاکید کرد: روز‌های دوشنبه هر هفته باید روز‌های ملاقات مردمی مدیران با مردم باشد و ارتباط بین آنان با مردم افزایش یابد.

وی به موضوعاتی نظیر نبود درمانگاه و داروخانه شبانه روزی و همچنین افزایش محدوده شهری اشاره کرد و گفت: این موضوعات باید با تدابیر مدیران در سطح شهرستان و مرکز شهرستان برطرف شود.

استاندار خراسان شمالی به ضرورت پاسخگویی مدیران شهرستان‌ها به مردم تاکید کرد و افزود: مدیران نباید برای اموری که قابلیت تصمیم‌گیری در شهرستان دارد مردم را به مرکز استان ارجاع داده و آن‌ها را به زحمت بیاندازند. اگر چنین موضوعی گزارش شود با مدیر خاطی برخورد می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده