تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۵۲
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۲۴۹۸۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نوسان مثبت در سهم «سفانو» ادامه دارد؟

‌می‌متالز - حاشیه سود ناخالص سفانو با افزایش ۳ درصدی به ۵۰ درصد رسیده است، این نماد توانسته حاشیه سود خالص را نیز با افزایش ۹ درصدی به ۵۶ درصد برساند که از سال گذشته وضعیت بهتری را نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، سفانو یکی از نماد‌های سیمانی بازار سرمایه است که درآمد‌های عملیاتی در صورت مالی ۹ ماهه این نماد با افزایش ۴۹ درصدی به ۳۶۳ میلیارد تومان رسیده است، حاشیه سود ناخالص این نماد با افزایش ۳ درصدی به ۵۰ درصد رسیده است، این نماد توانسته حاشیه سود خالص را نیز با افزایش ۹ درصدی به ۵۶ درصد برساند که از سال گذشته وضعیت بهتری را نشان می‌دهد.

EPS سفانو در محدوده ۴۰۰۰ ریال بوده که میزان خوبی برای یک سهم سیمانی است و نسبت P به S آن هم در محدوده ۳ و نسبت P به E آن هم در محدوده ۶ است. فروش ماهیانه این نماد نیز با نوسان کمی همراه بوده و به صورت میانگین در محدوده ۵۰ میلیارد تومان حرکت می‌کند که فروش بهمن ماه این نماد نیز نزدیک به همین میزان و در محدوده ۴۸ میلیارد تومان است و نشان می‌دهد شرکت یک روند با ثبات را در پیش گرفته است.

سفانو مانند بسیاری از نماد‌های دیگر بازار سرمایه بیش از ۲۰ ماه است که در یک کانال نزولی قیمتی حرکت کرده است.

نوسان مثبت در سهم «سفانو» ادامه دارد؟

سفانو، اما نوسان مثبتی را در ماه جاری شاهد بوده و اندیکاتور‌ها یک بالا را به سمت بالا نشان می‌دهند.

نوسان مثبت در سهم «سفانو» ادامه دارد؟

همه مقاومت‌های سفانو در عکس بالا در تایم فریم هفتگی نمایش داده شده است. البته کندل بین کیجون و تنکان قرار داشته و برای احیای روند صعودی لازم است تنکان زرد رنگ بتواند کیجون آبی رنگ را به سمت بالا قطع کند و از مقاومت‌های خط روند ماهانه نیز بگذرد.
منبع: صدای بورس

عناوین برگزیده