تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۴۳
بازدید: ۳۲۸
کد خبر: ۲۴۹۸۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل کارخانه فولاد گستر آتنا در چرداول:

فاز دوم کارخانه فولادگستر آتنا راه اندازی شد

‌می‌متالز - یاوری فر، مدیرعامل کارخانه فولاد گستر آتنا در چرداول گفت: با همت متخصصان بومی، فاز دوم کارخانه فولادگستر آتنا راه اندازی شده است.

به گزارش می‌متالز، علیرضا یاوری فر ظهار داشت: فاز دوم کارخانه فولادگستر آتنا به منظور تولید کویل‌های مادر از اواخر سال ۱۳۹۹ استارت خورد و هم اکنون فاز در این کارخانه آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه قبلا برش ورقه‌های مختلف فولادی در فولاد مبارکه اصفهان انجام می‌شد، افزود: بهره برداری از خط جدید این کارخانه بزرگ صنعتی منجر به افزایش تولیدات و اشتغال در این کارخانه شده است.

مدیرعامل کارخانه فولاد گستر آتنا در چرداول با اشاره به تولید ۶۰ هزار تن محصول در این کارخانه، افزود: در سال‌های بعد به ظرفیت اسمی که ۴۵۰ هزار تن در سال است خواهیم رسید.

یاوری فر بیان کرد: هم اکنون در حدود ۱۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند که همه این افراد اهل ایلام هستند، در سال‌های آینده با توسعه فاز‌های بعدی تعداد افراد شاغل در این کارخانه به ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: این کارخانه صنعتی بزرگ نقش بسزای در تولید و اشتغال در منطقه داشته است، انتظار داریم حمایت از این واحد‌های صنعتی بزرگ انجام شود تا همچنان رونق اقتصادی ادامه داشته باشد.

منبع: تحلیل بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده