تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۵۰۱۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
در یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری؛

تندیس رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان رسید

تندیس رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان رسید
‌می‌متالز - یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور مدیران دولتی، اساتید دانشگاه و مدیران شرکت‌های پیشرو در این حوزه برگزار و تندیس رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان اهدا شد.

به گزارش می‌متالز، یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور مدیران دولتی، اساتید دانشگاه و مدیران شرکت‌های پیشرو در این حوزه برگزار و تندیس رضایت‌مندی مشتری به فولاد هرمزگان اهدا شد.

در حاشیه این مراسم، مهدی شکری زاده، مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان اظهار کرد: این شرکت همواره برآن بوده است با به‌کارگیری رویکرد‌های بهبود مستمر و استراتژی‌های توسعه بازار، در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه محصولات مطابق استاندارد‌های روز دنیا، اهداف و برنامه‌های خود را بر پایه تجربه خوشایند مشتریان خود تهیه و تدوین کند.

وی کسب حداکثری رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم بر شمرد و تاکید کرد: واحد فروش فولاد هرمزگان در تلاش است تا به انحای گوناگون از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن، حقوق مشتریان را مد نظر قرار دهد و در هر کجای این زنجیره حتی المقدور به نیاز‌های آن‌ها توجه کند.

شکری زاده تصریح کرد: در حال حاضر نیز تمامی واحد‌های شرکت در کل فرآیند فولاد هرمزگان از جمله واحد فروش و بازاریابی، استراتژی‌ها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان تعریف کرده و در حال اجرا دارند که با مشتریان و بازار ارتباط مستقیمی داشته و نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان، دریافت بازخورد‌ها از مشتریان و نیاز‌های آتی آن‌ها را در راستای سیاست گذاری‌های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن‌ها در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: در شرکت فولاد هرمزگان نظام تولید و فروش بر پایه مشتری‌مداری تعریف شده و به ایجاد واحد‌ها و ساختار‌هایی متناسب با نیاز‌های مشتریان در این زنجیره پرداخته است.

مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان ادامه داد: در این ارتباط، در سال جاری بر اساس معیار‌های تعالی سازمانی، شاخص‌ها و گردش کار‌های عملیاتی مجددا مورد بازنگری قرار گرفت و در زمینه بهبود فرآیند‌های فروش، معیار سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه واقع شد و با انجام اقدامات اصلاحی مطابق نظرات اخذ شده و سطح انتظارات مشتریان و ارائه بازخورد‌های مورد نیاز به آن‌ها، گام‌های مهمی در راستای جلب رضایت مشتریان در شرکت برداشته شد.

تندیس رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان رسید

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده