تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۲۵۰۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
در نهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد عنوان شد:

اهتمام به استفاده از محصولات فولادی نوردی، باعث افزایش ایمنی و صرفه اقتصادی می‌شود

می متالز - نهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد بیستم الی بیست و یکم آذر ماه در مرکز همایش بین‌المللی هتل المپیک تهران با حضور اساتید، شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار شد.
اهتمام به استفاده از محصولات فولادی نوردی، باعث افزایش ایمنی و صرفه اقتصادی می‌شود

به گزارش می متالز،  دکتر نعمت ا... محسنی، معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان ضمن سخنرانی برای حاضرین در این کنفرانس گفت: اهتمام به استفاده از محصولات فولادی نوردی باعث افزایش ایمنی و صرفه اقتصادی می‌شود. وی با اشاره به این موضوع که فولاد را باید به یک کالای با ارزش افزوده بالا تبدیل کرد، افزود:  عملکرد مناسب و پایداری بهتر سازه‌های فولادی در برابر آتش و زلزله، مقاومت بیشتر سازه‌های فولادی نسبت به وزن، تاثیر‌پذیری کمتر از عوامل خارجی و امکان استفاده بلند مدت از مزایا قابل توجه سازه‌های‌های فولادی در مقابل ساختمان‌های بتنی دانست.

معاون بازرگانی شرکت با بیان این که کمبود و در دسترس نبودن تیر آهن‌های بال پهن باعث افزایش استفاده از تیر ورق گردیده، گفت: کاهش زمان و هزینه ساخت و آماده‌سازی و عدم نیاز به جوشکاری و برشکاری و همچنین کاهش ضایعات و پرت از مزایای استفاده از تیر آهن‌های بال پهن است. وی یاد آور شد: در ذوب آهن استراتژی کاهش زمان تحویل محصول به مشتری را در پیش گرفتیم که منجر به کاهش زمان ساخت خواهد شد و بهتر است به‌جای استفاده از کالاهای لوکس در ساختمان، با توجه به زلزله خیز بودن کشور با استفاده از سازه فولادی، استحکام را بالا برد. وی گفت: دوام و عمر بالا سازه فولادی، کاهش سطح جوش، افزایش اطمینان در نارسایی جوشکاری و کاهش آسیب در برابر زلزله از دیگر مزایای استفاده از محصولات نوردی در مقابل تیر ورق است.

عناوین برگزیده