به گزارش میمتالز، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه از بخشهای مختلف مدیریتهای شخص ثالث و بدنه اتومبیل در ساختمان شماره شش این شرکت بازدید کردند.
براساس این گزارش، مسعود بادین در دیدار صمیمانه با کارکنان این مدیریت ها، با آنها به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان روند فعالیتها و مسائل موجود قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به خسارتهای اتومبیل در روزهای پایانی سال، بر ارزیابی به موقع پروندهها و پرداخت خسارتها به ویژه خسارتهای جانی در اسرع وقت به مردم تاکید کرد و از کلیه واحدهای مربوطه در سراسر کشور خواست جهت حفظ حقوق مشتریان، به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.
مدیرعامل بیمه آسیا در این دیدار همچنین ضمن ارزیابی موفقیت آمیز عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۴۰۰ و پیشتازی افتخار آفرین این شرکت در صنعت بیمه، این موفقیتهای ارزنده را ناشی از تلاش و همدلی تحسین برانگیز کارکنان و شبکه فروش و کلیه ارکان شرکت توصیف کرد.
وی افزود: ما برای سال ۱۴۰۱ برنامه دقیقی جهت تحقق اهداف شرکت مبتنی بر توسعه بازار و افزایش کیفیت خدمات در حوزه فروش و پرداخت خسارت، پیش بینی کرده ایم لذا در سال جدید باید آماده باشیم و گامهای بلند تری برای رسیدن به این اهداف برداریم.
گفتنی است در این بازدید، معاونان فنی در بیمههای اموال و زندگی، امور مالی و اقتصادی، شبکه فروش و استانها و سرمایه انسانی و پشتیبانی و همچنین تنی چند از مدیران، مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی میکردند.