تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۲۵۶۵۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بیمه آسیا:

ما توانستیم در سال ۱۴۰۰ سهم خود را به ۱۱.۱۱ درصد افزایش دهیم

‌می‌متالز - مدیرعامل بیمه آسیا موفقیت‌های شبکه بزرگ فروش بیمه آسیا در سال گذشته را تبریک گفت و از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش می‌متالز، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با اعضای کانون انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه آسیا از تلاش حرفه‌ای و ارزنده شبکه توانمند فروش بیمه آسیا در تولید بخش عمده‌ای از پرتفوی این شرکت تشکر و قدردانی کرد و کسب این موفقیت را به آنان تبریک گفت.

مدیرعامل بیمه آسیا با ارزیابی مثبت از عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰، این دستاورد را ناشی از همدلی و همگامی شبکه فروش توانمند و همکاران حرفه‌ای بیمه آسیا توصیف کرد و با تصریح این موضوع که بیمه آسیا در سال گذشته توانست سهم خود را از بازار صنعت بیمه به رقم ۱۱.۱۱ درصد افزایش دهد و همچنان در جایگاه نخست شرکت‌های بیمه خصوصی و بورسی قرار گیرد، بیان داشت: علیرغم رشد ۴۷ درصدی پرداخت خسارت‌ها در سال ۱۴۰۰، نسبت خسارت شرکت در این سال بالغ بر ۵۲.۹ درصد بود که نسبت به سال ۱۳۹۹ کاهش ۱.۶ واحدی را نشان می‌دهد.

مسعود بادین، با اشاره به جایگاه شایسته بیمه آسیا و این که رمز موفقیت در فروش، توسعه بیمه‌های خرد در سطح کلان به ویژه بیمه‌های زندگی است، از نمایندگان شرکت خواست تا با برنامه ریزی دقیق و همگام با سیاست‌ها و برنامه ها، تمرکز بیشتری در بیمه‌های زندگی و عمر و پس انداز داشته باشند.

نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا همچنین بسترسازی برای توسعه بیمه‌های ترکیبی و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در جهت کاهش مشکلات شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد.

بهروز ناظمی، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش نیز در این نشست در سخنانی با تقدیر از عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۴۰۰، گفت: این موفقیت‌ها نتیجه همکاری و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا و همچنین هدایت مدبرانه مدیرعامل و هیات مدیره متعهد بیمه آسیا است.

وی تصریح کرد: از شبکه فروش انتظار می‌رود با تلاش مضاعف در فروش و ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم، جایگاه شایسته بیمه آسیا را بیش از پیش ارتقا بخشند.

حسین طاهری، رییس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه آسیا نیز در این دیدار، با تبریک انتخاب مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی کشور برای دومین سال، از زحمات مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران و کلیه کارکنان بیمه آسیا تشکر کرد و در ادامه، گزارشی از فعالیت ها، مسائل و چالش‌های مربوط به شبکه فروش را ارائه داد.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)

عناوین برگزیده