تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۳:۱۵
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۵۱۲۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

رفع مشکل تامین لاستیک خودرو در کرمان

می متالز - معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت : با تدابیر اتخاذ شده و واردات به جای کالا، مشکل تامین لاستیک خودروهای سبک و سنگین در این استان به صورت کامل رفع شده است.
رفع مشکل تامین لاستیک خودرو در کرمان

به گزارش می متالز، محمدرضا خواجویی در نشست خبری در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: از ابتدای مهرماه تاکنون 20 هزار و 510 حلقه لاستیک برای خودروهای سنگین به استان کرمان وارد شده است.
وی با بیان اینکه استان کرمان از نظر تعداد خودروهای سنگین با داشتن 12 هزار و 500 واحد حمل بار رتبه دهم کشور را دارا است، اظهار داشت: این استان در تعداد لاستیک جذب شده جزو چهار استان نخست کشور اما نسبت به سهم هر کامیون از لاستیک های توزیع شده رتبه نخست کشور را دارد.
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه 8 هزار و 180 حلقه نیز برای خودروهای سبک نیز جذب شده است، ادامه داد: لاستیک حمل و نقل مسافر در سامانه راهداری به میزان هفت هزار و 300 حلقه در حال توزیع است.
وی عنوان کرد: امسال توزیع لاستیک نسبت به سال 96 بیش از 2 برابر بوده که علت آن جَو روانی و تقاضای کاذب فقدان محصولات در بازار به وجود آمده است.
خواجویی افزود: لاستیک های تامین شده با نرخ ارز دولتی بوده و با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.
وی با بیان اینکه هیچگونه کمبود کالا در استان کرمان وجود ندارد و تمامی محصولات به وفور در این استان موجود است گفت: تمامی کالاهای اساسی به صورت روزانه در بازار کنترل می شوند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده